Ερμηνευτικές προσεγγίσεις για τις εκλογικές αποτυπώσεις στο Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης
Η σύγκρουση της λογικής «ζαμανφουτισμού» και «συνείδησης».
Προς μια πλειοψηφική νίκη των Δημοτών
Μια πρωτότυπη ανιδιοτέλεια! ….
Η δημοτική αρχή στον τομέα Ποιότητα Ζωής & Περιβάλλον υλοποίησε το 13,63 % του προγράμματός της!
Να τελειώνουμε με τα ψέματα ….. να δούμε την πραγματικότητα!
Μα σε τι θεό πιστεύετε; του δικαίου ή της παραποίησης και της απόκρυψης!
Δημοτικό ναυάγιο στην Κοινωνική πολιτική !
Αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία της απερχόμενης δημοτικής αρχής.
Η ηθική κατάπτωση της ψήφου
Ένα βήμα στην παραποίηση δύο βήματα στην απόκρυψη!
ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ (ΣΠ. ΚΑΡΑΒΑΣ) – ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ (ΒΛ.ΤΣΙΩΤΟΣ) – Σε τι διαφέρουμε
Η επίκληση συστήματος «αξιών» ενόψη της επερχόμενης δημοτικής επιλογής.
Η αξιοπιστία των προεκλογικών δεσμεύσεων του 2019 για τη Δημοτική Αρχή Βλ. Τσιώτου.
Να σπάσουμε τον “Κύκλο της πρόσβασης” και της “Παραπολιτικής”
Αναπλάσεις με “ορίζοντες δημιουργίας” και αξία δημόσιων κοινοχρήστων χώρων
Επικαιρότητα
Για το Δημ. Συμβούλιο της 28ης Ιουνίου 2023 του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης

Η γοητεία της εγκατάλειψης

phaidon Αρχιτεκτονική

Η γοητεία της εγκατάλειψης : έτσι η αρχιτεκτονική πεθαίνει και ανασταίνεται !

Όπως και η ανθρώπινη ζωή έτσι και η αρχιτεκτονική είναι εφήμερη.  Ένας τόμος Phaidon με τίτλο Ruin and Redemption in Architecture είναι αφιερωμένος σε χαμένα, ξεχασμένα, επανασχεδιασμένα και σε ορισμένες περιπτώσεις μεταμορφωμένα αρχιτεκτονικά κτίρια. (240 σελίδες στα αγγλικά σε περίπου 39 ευρώ). Ο επιμελητής είναι ο Dan Barasch.

Νήσος Gunkanjima, Ιαπωνία, Mitsubishi Corporation. Ολοκληρώθηκε το 1890 και εγκαταλείφθηκε το 1974
Νήσος Gunkanjima, Ιαπωνία, Mitsubishi Corporation. Ολοκληρώθηκε το 1890 και εγκαταλείφθηκε το 1974
La Fábrica, Sant Just Desvern, Ισπανία, από τον Ricardo Bofill: μεταμορφώθηκε το 1975
La Fábrica, Sant Just Desvern, Ισπανία, από τον Ricardo Bofill: μεταμορφώθηκε το 1975

Το βιβλίο χωρίζεται σε τέσσερα μέρη:

α) «Lost» , υπάρχουν ουρανοξύστες, σταθμοί και ακόμη τερματικά αεροδρομίων .

β)“Ξεχάσαμε”, το οποίο περιλαμβάνει εικόνες και ιστορίες δομών που καταστράφηκαν από παραμέληση (π.χ. ένα παράδειγμα των κτιρίων που δημιουργήθηκαν για να φιλοξενήσουν Ολυμπιακούς αγώνες και στη συνέχεια τα άφησαν στη μοίρα τους μόλις τελείωσαν οι αγώνες)

γ) την εγκαταλελειμμένη αρχιτεκτονική που προσφέρεται για να γίνει δημόσιος χώρος ( Reimagened ), και

δ) τα μετασχηματισμένα κτίρια ( ‘Transformed’ ) με σκοπό να διατηρήσουν την ψυχή τους και να ανανεώσουν την προοριζόμενη χρήση τους.

Τα εγκαταλελειμμένα κτίρια είναι τόσο συναρπαστικά γιατί μας υποχρεώνουν να κάνουμε μια προσπάθεια τόσο στο να αφηγηθούμε  ένα κατεστραμμένο τόπου όσο και να φανταστούμε τη μελλοντική του δυναμική.

Διαβάστε επίσης